Ir para conteúdo

Da Invision Power Board para vocês


Postagens Recomendadas

  • Administrador

Não vou traduzir, mas quero que saibam que a equipe da Invison Power Board está atenta a todas as dificuldades que o mundo está passando. Eu como administrador e amigo de vocês todos, também compactuo com eles em suas palavras. Podem contar comigo, pois mesmo estando cumprindo quarentena, estou atento a nossa comunidade e sua total funcionalidade. 

 

Não vou coletar colaborações de vocês até essa tempestade passar, agradeço muito por tudo que vocês tem feito ano após ano em prol de meu trabalho, vou manter nosso Fórum sempre online e conto com total suporte da equipe da Invison Power Board. No momento tenho contrato de hospedagem, bem como o contraro a manutenção de nossa plataforma em dia e está tudo bem para que se mantenha assim por mais um trimestre ou o tempo necessário que for. Faço regularmente a manutenção de nosso banco de dados e agora por questão de segurança duplicado em nosso Data Center Hostgator. Sempre contei com o apoio do Matt e agora cada vez mais sei que posso contar. Vocês não participam dessa questão, mas o Matt sempre me socorreu em 2008 quando nosso Fórum parou de funcionar e desde então, onde na época contei com a ajuda dele e tudo voltou ao normal sem perda de conteúdo. O conteúdo de nosso Fórum é o que há de maior valor.

 

What a difference a month makes.

The last time I wrote to you just a few short weeks ago, the world was a very different place. People filled cafes and restaurants, city centers were busy, and the notion that supermarkets would run out food seemed implausible.

As I write this from the UK, we are close to starting our third week of "lockdown". We are permitted to leave our homes for one exercise session per day and one shopping trip if essential. We are not alone, nearly one-fifth of the world's population (some 1.7b) are facing similar restrictions on their freedoms.

The coronavirus avalanche swept us all of our feet and turned our world upside down. In the space of a few weeks, we went from worrying about our summer holidays to worrying about feeding our family.

Firstly, I want to assure you that all is well at Invision Community. Most of our team have been remote working for years, so very little has changed for us during the working day. There is no delay in support response times or development progress. 

Secondly, I want you to take heart from the world's response. We have seen Spanish police playing guitar in the streets, Italians singing from their balconies and thunderous applause for our health care workers.

It is a reminder that the human spirit is strong and that we will get through this.

Now more than ever, online community is important. It's our responsibility to keep the world connected.

Now is not the time to disappear from your community. Your members need you more than ever. Whether it's to share important news or to distract them from the uncertainty outside their windows.

I wrote a call to arms for community leaders recently.

It's a reminder to keep showing up and to keep leading during these uncertain times and that we are stronger together.

Until next month, stay safe, stay healthy, and please let me know if you need anything.

- Matt at Invision Community

  • Like 4
Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Participe da conversa

Você pode postar agora e se registrar mais tarde. Se você tem uma conta, faça seu login agora mesmo para postar com sua conta

Visitante
Responder a este tópico...

×   Você colou conteúdo com formatação.   Remover formatação

  Apenas 75 emoji são permitidos.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Criar Novo...

Informação importante

Ao usar este site, você concorda com nossos {termos}.